Pirate4x4.Com : 4x4 and Off-Road Forum

Pirate4x4.Com : 4x4 and Off-Road Forum (https://www.pirate4x4.com/forum/index.php)
-   General Chit-Chat (https://www.pirate4x4.com/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Let me warn you now...racist posts (https://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=1055463)

Roxywheels 03-27-2012 11:13 AM

Let me warn you now...racist posts
 
I'm feeling giving today. If you made a post using the word ni**er in it, you have one hour to clean it up. If you don't clean it up, you have a 7 day vacation. No arguments, no bullshit...you all know better. I don't give a fuck what way you were using the word, clean it the fuck up. Hour starts now. :nuke: :roxy:

fatdan460 03-27-2012 11:15 AM

*tempted to post it here and erase 58 minutes from now, but am sober and realizes it's a bad idea even though it would get the lolz....


p.s. all this racist shit and not much out of me. you cracker ass cracker peckerwood white devil bastards should be ashamed of yourselves :mr-t:

Roxywheels 03-27-2012 11:17 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185114)
*tempted to post it here and erase 58 minutes from now, but am sober and realizes it's a bad idea even though it would get the lolz....


p.s. all this racist shit and not much out of me. you cracker ass cracker peckerwood white devil bastards should be ashamed of yourselves :mr-t:

I will ban you for one month if you do...don't poke the bear :roxy:

Gozuki 03-27-2012 11:17 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185114)
*tempted to post it here and erase 58 minutes from now, but am sober and realizes it's a bad idea even though it would get the lolz....

I think you should.

Midwestzj 03-27-2012 11:18 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185114)
*tempted to post it here and erase 58 minutes from now, but am sober and realizes it's a bad idea even though it would get the lolz....



do it you pussy

cj5.5 03-27-2012 11:18 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185114)
*tempted to post it here and erase 58 minutes from now, but am sober and realizes it's a bad idea even though it would get the lolz....


p.s. all this racist shit and not much out of me. you cracker ass cracker peckerwood white devil bastards should be ashamed of yourselves :mr-t:

All the collective power and wisdom of Pirate and we can't get you a job? Just to get you off the damn internet for a while? :rolleyes:

fatdan460 03-27-2012 11:25 AM

Quote:

Originally Posted by Roxywheels (Post 14185121)
I will ban you for one month if you do...don't poke the bear :roxy:

:laughing::laughing::laughing:

you know i'm not going to, and you know it was a joke. i won't purposely get banned, not my style. shit does seem pretty tense today though :eek:

almost anniversary time :smokin:
Sublime - April 29, 1992 - YouTube

Romogo 03-27-2012 11:28 AM

Please tell me this transfers over to the TP. That place has gone to shit with people using that word. Kinda played out fella's.

Camarogenius 03-27-2012 11:30 AM

Quote:

Originally Posted by Romogo (Post 14185167)
Please tell me this transfers over to the TP. That place has gone to shit with people using that word. Kinda played out fella's.

Tend to agree. Every now and then, whatever, but going out of your way to post it is childish, and lame.

Priest 03-27-2012 11:30 AM

Quote:

Originally Posted by Romogo (Post 14185167)
Please tell me this transfers over to the TP. That place has gone to shit with people using that word. Kinda played out fella's.

Yeah, I don't really bother spending time there anymore because of that.

88mitsu 03-27-2012 11:31 AM

They are offline right now. Looks like a vacation for a couple folks! :flipoff2:


Young Jeezy - Vacation - YouTube

fatdan460 03-27-2012 11:32 AM

Quote:

Originally Posted by Romogo (Post 14185167)
Please tell me this transfers over to the TP. That place has gone to shit with people using that word. Kinda played out fella's.

Quote:

Originally Posted by Camarogenius (Post 14185175)
Tend to agree. Every now and then, whatever, but going out of your way to post it is childish, and lame.

Quote:

Originally Posted by Priest (Post 14185177)
Yeah, I don't really bother spending time there anymore because of that.

:shaking:

while we're at it, why not ax 35% links, i mean, since you guys hate freedom and all, fucking commie bastids :flipoff2:

southernfriedcj8 03-27-2012 11:32 AM

Quote:

Originally Posted by Priest (Post 14185177)
Yeah, I don't really bother spending time there anymore because of that.

Me neither.:homer:

Mo 03-27-2012 11:34 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185184)
:shaking:

while we're at it, why not ax 35% links, i mean, since you guys hate freedom and all, fucking commie bastids :flipoff2:

you have the freedom to say whatever you want. just be aware that there are consequences for your words and actions.

Priest 03-27-2012 11:34 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185184)
:shaking:

while we're at it, why not ax 35% links, i mean, since you guys hate freedom and all, fucking commie bastids :flipoff2:

Yep, you know me well. Freedom hating socialist commie.

TheRedHorseman 03-27-2012 11:34 AM

Quote:

Originally Posted by Gozuki (Post 14185123)
I think you should.

What would be really funny is if another mod edited his post. :laughing:

Entropy 03-27-2012 11:37 AM

Quote:

Originally Posted by Priest (Post 14185177)
Yeah, I don't really bother spending time there anymore because of that.

The use of that word in the Trailer Park has gotten to the point where it is annoying.

If I had more power, I'd do a search and replace on that table and replace the word with "(I'm a faggot!)" everywhere.

I'm not hardcore on it and I think it can be funny in the right context. However, this place has started to look like a KKK convention with all of the ignorant racists coming out of the woodwork lately. Not necessarily with just the word in question, but just blatant racist comments.

Dieselmh 03-27-2012 11:38 AM

I got a flat on my lawnmower the other day and as I was driving it back to the shop, it was going wop, wop, wop. That's cool, right? :flipoff2:

fatdan460 03-27-2012 11:38 AM

Quote:

Originally Posted by Mo (Post 14185201)
you have the freedom to say whatever you want. just be aware that there are consequences for your words and actions.

mo, i don't have anything against you or anyone on here for that matter, but how this has shifted from a warning for the open forums to a "too much racism in the tp" thread is ridiculous. terry's85toy just posted the same shit in another thread.

i stand behind anything i've said 100% and understand exactly what you are saying, but shifting the focus of this thread to the tp's rules is dumb. separate arguments altogether.

Roxywheels 03-27-2012 11:41 AM

Quote:

Originally Posted by Dieselmh (Post 14185225)
I got a flat on my lawnmower the other day and as I was driving it back to the shop, it was going wop, wop, wop. That's cool, right? :flipoff2:

Considering I'm a dago, I'm fine with it :flipoff2: :roxy:

Terrys_85_Toy 03-27-2012 11:43 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185228)
mo, i don't have anything against you or anyone on here for that matter, but how this has shifted from a warning for the open forums to a "too much racism in the tp" thread is ridiculous. terry's85toy just posted the same shit in another thread.

i stand behind anything i've said 100% and understand exactly what you are saying, but shifting the focus of this thread to the tp's rules is dumb. separate arguments altogether.

Like I said in my post, I don't frequent the TP much anymore due to this fact. Never said you didn't have the "right" to do it, I just avoid it (wow, how's that for a concept? :D)

But when it flows into the open forums (and some people don't know how to switch off the TP vs GCC switch) then it becomes a problem.

Entropy 03-27-2012 11:43 AM

Quote:

Originally Posted by fatdan460 (Post 14185228)
mo, i don't have anything against you or anyone on here for that matter, but how this has shifted from a warning for the open forums to a "too much racism in the tp" thread is ridiculous. terry's85toy just posted the same shit in another thread.

i stand behind anything i've said 100% and understand exactly what you are saying, but shifting the focus of this thread to the tp's rules is dumb. separate arguments altogether.

I officially elect you as the Scope Creep Deterrence Officer. You are now in charge of deterring any attempts at off-topic conversations in a thread or rescuing threads that have been hijacked or gone wildly off-scope.

Congratulations and good luck with that.

Bobzooki 03-27-2012 11:44 AM

Quote:

Originally Posted by Entropy (Post 14185253)
I officially elect you as the Scope Creep Deterrence Officer. You are now in charge of deterring any attempts at off-topic conversations in a thread or rescuing threads that have been hijacked or gone wildly off-scope.

Congratulations and good luck with that.

Man, scope creep is a killer! We have to guard against it in every project we do. We've got a guy here, that we call "Scope Creep Ed". :laughing:

Roxywheels 03-27-2012 11:46 AM

I should have made a 15 minute time limit instead of an hour. This is a really long hour and I need to go to the store :laughing: :roxy:

Terrys_85_Toy 03-27-2012 11:46 AM

Quote:

Originally Posted by Entropy (Post 14185253)
I officially elect you as the Scope Creep Deterrence Officer. You are now in charge of deterring any attempts at off-topic conversations in a thread or rescuing threads that have been hijacked or gone wildly off-scope.

Congratulations and good luck with that.

WTF? You trying to kill ChitChat? :flipoff2:


All times are GMT -7. The time now is 02:12 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.